ÖLÜDENİZ MAHALLESİ. 55(OLD) SOKAK. NO:4 FETHİYE/MUĞLA 0 252 277 00 82
İptal Politikası

İPTAL POLİTİKASI

1 - Ödemeler

1.1- Kayıt anında rezervasyon bedelinin en az %30'i, bakiyenin ise konaklamanın başlamasından önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek hizmet bedelinin %30'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.

1.2- Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin, hizmetin başlamasından önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 1.1 maddesi ile aynıdır.

2 - İptal & Devir

2.1- İşletme, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen konaklamanın başlamasına veya devamına engel teşkil eden; gerekli yolcu sayısı kadar kesin kaydın oluşmaması veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, terör, sis, grev, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ve tüm mücbir sebeplerden dolayı konaklamayı iptal edebilir. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı yoktur.

2.2-Tüketici, hizmetin başlamasına 15 gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir.

2.3-Tüketici hizmetin başlamasından 15-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde konaklama bedelinin %30'ini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını İşletme'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir.

2.4. Yapılan ödemenin tamamı, Müşterinin iptal talebini Otel’e giriş tarihinden 7 (Yedi) gün önce konak lama sözleşmesi 2.2.maddesindeki yöntemlerden biri ile Otel’e iletmesi halinde yapmış olduğu ödeme, bu talebini takip eden 30 (Otuz) iş günü içinde Otel tarafından komisyon, vergi, v.b. masraflar düşülerek kendisine iade edilecektir.

2.5. İptal talebi, Müşterinin Otel’e giriş tarihinden 7 günden erken bir tarihte yapıldığı durumda, Müşteriden alınan konaklama ücretinin tamamının iadesi mümkün olmayacaktır ve müşteri bu tutarı otele cezai şart olarak ödediğini geri dönülemez olarak kabul ve beyan etmiştir. İş bu sözleşme gereğince Müşterinin ödeyeceği cezai şart ve diğer tazminatlar için katma değer vergisi ödenmesi gerektiği takdirde müşteri yürürlükteki katma değer vergisini ödemek mecburiyetindedir.

2.6. Rezervasyon kaydı sırasında, Kredi kartıyla yapılan ödemelerden yapılacak iade veya geri ödemeler, ödemenin yapıldığı Müşterinin kredi kartının ait olduğu banka hesabına ve/veya ödemenin gönderildiği banka hesabına otel tarafından geri yatırılacaktır.

2.7.Tüm iade işlemlerinde, Otel tarafından komisyon, vergi, v.b. masraflar düşülerek Müşteri’ye iade edilecektir.

2.8-Tüketicinin kendisi veya birinci derece akrabalarının 10 günlük mutad iştigaline engel olan rahatsızlıkları veya ölümlerini tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi kurul raporu ile hizmetin başlamasından önce yazılı ibrazı, iptal ve devir maddelerinin istisnasıdır.

2.9- Tüketici, hizmetin başlamasına tam 7 gün öncesine kadar Hizmeti istediği kişiye devredebilir. Devralan bakiye ve devir sebebiyle doğan tüm masraflardan devreden ile beraber sorumludur. Tüketici, tüm iptal ve devir taleplerini yazılı olarak hizmetin başlangıcından önce işletme’ye sunmakla yükümlüdür.

2.10- Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı Konaklama hizmetine iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; İşletme tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri ertesi gün saat 00:00’da iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.

2.11- İşletme gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları konaklama hizmetinin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında işletme hizmet kapsamındaki Otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği taktirde rezervasyonunu iptal edip, tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir.